انتخاب ها در اقتصاد به دین بستگی دارد. به عنوان مثال، دعا باعث می شود کمک پروتستان ها بابت صدقه افزایش یابند، در حالی که کاتولیک ها کمک های خود را به کالاهای عمومی کاهش می دهد، انتظار می رود که دیگران کمتری به کالاهای عمومی کمک کنند و کمتر مورد ریسک قرار گیرند. یک مدل ساده به این معنی است که اثرات نماز و دعا نشانه ای از تاثیر ناقص هنجارهای مذهبی بر ترجیحات را نشان می دهد. ما هیچ شواهدی از تأثیرات بنیادین مذهبی را بر فساد، تلاش برای کار، نرخ تنزیل یا رفتار سخاوتمندانه پیدا نمی کنیم
مبلغ قابل پرداخت 11,400 تومان