محل لوگو

هویت مذهبی و رفتار اقتصادی


 انتخاب ها در اقتصاد به دین بستگی دارد. به عنوان مثال، دعا باعث می شود کمک پروتستان ها بابت صدقه افزایش یابند، در حالی که کاتولیک ها کمک های خود را به کالاهای عمومی کاهش می دهد، انتظار می رود که دیگران کمتری به کالاهای عمومی کمک کنند و کمتر مورد ریسک قرار گیرند. یک مدل ساده به این معنی است که اثرات نماز و دعا نشانه ای از تاثیر ناقص هنجارهای مذهبی بر ترجیحات را نشان می دهد. ما هیچ شواهدی از تأثیرات بنیادین مذهبی را بر فساد، تلاش  برای کار، نرخ تنزیل یا رفتار سخاوتمندانه پیدا نمی کنیم


مبلغ قابل پرداخت 11,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 334

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما